Welkom op de Weblog van My Soap Factory

zondag 3 oktober 2010

Istanbul en zeep

In augustus ben ik in Istanbul geweest. Zeker een aanrader is de bazar. Honderden kleine winkeltjes van leer/tapijten tot aan allerlei specerijen aan toe. En tot mijn verbazing ''homemade soap''.


















De verkoper echter stond er niet zo geintresseerd bij, de zepen zagen er mooi uit, echter de prijs voor zo'n € 6,00 per stuk vond ik veel te hoog. Misschien moest de verkoper er staan voor z'n moeder of zo, want hij had er duidelijk geen zin in. Tsja, zo verkoop je natuurlijk niks.



































Grote blokken zeep, lijkt me moeilijk hier wat vanaf te snijden.

















De zepen lagen onverpakt en het was best warm, naar mijn idee liggen ze zo uit te drogen.

















In een ander winkeltje nog wel een laurier- en een olijfzeep gekocht.

Tot mijn verbazing zag ik in een ander winkelcentrum een Lushwinkel. Ik ben nog nooit in een lushwinkel geweest dus de Turkse Lush was de eerste.

















Ik heb daar een ''buffy'' gekocht. Niet echt goedkoop de Lushproducten.


















Maar het ziet er leuk uit allemaal en ja kan er ook producten testen.

Weer voldoende inspiratie opgedaan in ieder geval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten