Welkom op de Weblog van My Soap Factory

zondag 28 februari 2010

Nog meer geur

                                                                       Ik vind de toepassing van Soy Was tarts zo lekker, dat ik nog wat extra geuren heb gemaakt.
 








Geurblokjes in verpakking. Heel makkelijk in gebruik: breek een blokje af en geniet 8 uur lang van een heerlijke geur. De overige blokjes zitten goed verpakt zodat de geur niet verloren gaat.
Van dezelfde soywax heb ik geurkaarsjes gemaakt. Het verschil met de tarts is dat hier een lont in zit. Ook deze kaarsjes branden heel lang en schoon.
Er zijn zoveel heerlijke geuren, ik heb de volgende gemaakt: Roos, lavendel, Juniper Breeze, Baby Powder, Mediterranean Fig, Love Spell, Himalyan Bamboo, Green Tea & Lemon Grass, Francincense & Mirrh, Peppermint & Eucalyptus, Magnolia, Starfruit & Mango.

1 opmerking:

  1. geweldige site heb je gemaakt
    wou dat ik mee kon ruiken hihi

    t ziet er prachtig uit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen