Welkom op de Weblog van My Soap Factory

dinsdag 20 december 2011

Secret Santa

Op het zeepforum hebben we met een aantal mensen een Secret Santa Swap gehouden. Je krijgt iemand ''toegewezen'' waarvoor je een cadeau moet maken. Dit mag helemaal of deels zelfgemaakt zijn en hoeft niet met zeep te maken te hebben. Van te voren vul je een lijst in wat je wensen zijn zodat de Secret Santa wel een beetje een idee kan krijgen.

Ik had Marja, zij heeft het blog: http://www.soaplovely.blogspot.com/ . Maar ja ze maakt natuurlijk zelf ook allerlei lekkere cremes en scrubs dus ik heb een mooie zeepkrans voor haar gemaakt.
Met een lekkere bloemengeur.

Het bloemetje is ook zeep. Ik had al eens eerder zelf een siliconenmal gemaakt van dit bloemetje.

De zeepjes zijn vastgezet met parelspelden.
Ik heb zelf natuurlijk ook een leuk cadeau gekregen: van lenie.
Zij heeft de website: http://www.sieradenenzeep.nl/ . Ik kreeg een kerstboomhanger, oorbellen, leuk armbandje, zeepmal en een lekker naar patchouli/roos geurend zeepje.

1 opmerking:

  1. Ik vind de krans prachtig...zou je er ook een op bestelling willen maken?

    BeantwoordenVerwijderen