Welkom op de Weblog van My Soap Factory

woensdag 17 november 2010

Verpakken van Zeep

Ik heb al veel uitgeprobeerd met het verpakken van de zeep. Valt niet mee want je moet rekening houden met verschillende dingen. Zo moeten alle inci's (ingredienten) erop vermeld staan. De naam van de zeep en natuurlijk je eigen logo....(met een definitef logo ben ik nog bezig).


''Keep it simple'' - is toch vaak het beste. Bij natuurlijke zepen vind ik dit toch het mooist. Ik heb nog een stempel gekocht met de tekst: ''Handmade with love''. Die is erg leuk. Op de foto ontbreekt dus nog de naam van de zeep. Dat wordt een labeltje aan het touwtje.
Dit is de Geitenmelkzeep met een lichte scrub van gemalen havervlokken.
(snap je nou het probleem hoe ik die naam op een klein label moet krijgen ? :) )
Op andere websites en blog kom je wel eens op een idee, maar je moet toch je eigen stijl zien te vinden.

7 opmerkingen:

  1. Beautiful looking soap and perfect packaging! I'm a big fan of the simple is best approach. Your packaging lets the soap be ...soap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks! That's the right word: Let the soap be just SOAP.

    Pfieuw...i'm very honored that you visit my blog. :)

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi :). Ik zou het zo kopen...zo lief zien ze er uit en lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi geheel, de kleur van de zeep past perfect bij de kleur van het papier, het touwtje maakt het stoer. De "Handmade with Love" is erg mooi, is dit een stempel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @loyoya: ik kijk altijd kritisch of ik iets zelf zou kopen.
    @Harriet: ik was op de kreadoe en er ging een wereld voor me open :). Wat een stempels, en wat een leuke dingen kan je ermee doen. Dit is ook een stempel en op het papier ook. Maar ja jij scrapt dus ik had ook al op jou blog gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk blog, ik zit helemaal te genieten, wat moet het leuk zijn om zeep te maken, ik ben een echte zeepfan ! Maar ik doe al heel veel andere dingen dus ik koop kant en klaar zeep en die pak ik in ;-) Ik ga weer even verder kijken, kan uren zoet zijn hier. Groeten Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit hoor! Lekker ouderwets romantisch :)

    BeantwoordenVerwijderen