Welkom op de Weblog van My Soap Factory

zaterdag 3 april 2010

2e Prijs zeepconferentie!

Eind maart werd de derde nationale zeepconferentie gehouden. Ik kreeg de 2e prijs voor mijn zeep! Apetrots ben ik natuurlijk.
De zeepconferentie is een bijeenkomst van mensen die zelf zeep maken. Die het leuk vinden om allerlei soorten zeep te maken en gaat uit van het zeepforum. Nu moet je niet denken dat er zo heel veel zeepmakers zijn hoor, en de prijs is meer een leuk duwtje in de rug.
Mijn zeep: ''Pirate's Gold'' oftewel ''Piratengoud'', gemaakt van olijfolie, kokosolie en een heerlijk romige sheabutter, hier heb ik ook een zijdeproteïne aan toegevoegd.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je zeeppprijs! Dat is toch een hele eer en ik moet je eerlijk zeggen, je zeepjes zien er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen